czwartek, 12 marca 2015

Halu...?

Cześć,
Uznałam, że trzeba objaśnić kilka rzeczy tak, aby wszyscy wiedzieli o co chodzi, więc:
- Kochana, Mallfu; kochana, Faith, możemy zorganizować jeszcze zajęcia dodatkowe dla naszych uczniów, więc jeśli na jakieś chcą chodzić to powiedzcie.
- Jeśli osoba, która należy do, np. Malffu występuje w rozdziale, np. moim, to Malffu musi mi ,,pomóc", czyli to, co mówi jej postać napisać. Ogólnie, wszystko co postać Malffu zrobi musi wyjść z pod rąk Malffu. 
- Związki pomiędzy postaciami są możliwe (pomiędzy nauczycielami a uczniami też).
- Można mieszkać z kimś w pokoju.
- Można zrobić opis postaci w zakładce z uczniami.
- I czy Faith zgodzi się na wymianę? xD Mel Gibson za Joe Cockera? xD
- Oraz najważniejsze - robimy tak, że, np. Faith pisze swój rozdział i daje mu tytuł ,,Rozdział 1", a potem, np. Malffu pisze swój i daje mu tytuł ,,Rozdział 2"? Czy może tak, że każdy pisze swoje i, np. ja robię ,,Rozdział 1" i później, np. Malffu swój ,,Rozdział 1"? To dosyć ważne, bo musi być porządek.
- I pytanie za sto punktów - Nyks. Miała się zastanowić. Ja oczywiście nie popędzam, pytam po prostu z ciekawości czy jest już jakaś decyzja. 
A teraz - Czy któraś z Was ma już coś napisane? xD

37 komentarzy:

  1. Malffu przybywa i Malffu komentuje.
    ♣ Jestem za zajęciami dodatkowymi. Jak najbardziej... tylko jakie? *nieogarnięta mode: on*
    ♣ Drugi myślnik zostawiam, ale chcę skomentować każdy więc piszę to co teraz czytacie.
    ♣ Związki pomiędzypostaciowe... Nauczyciele-uczniowie, boże, staczam się, ale jednak sdasjdhasjdh *-*
    ♣ "Można mieszkać z kimś w pokoju". Kurde Dianę do Michaela wpieprzę. XD Nie no, żarcik. Samotne wilki zawsze spoko. Przepraszam, Diana. Nie będziesz miała przyjaciół. >:D
    *biiiip*
    ♣ Zastanowię się nad opisem. Nigdy nie byłam w nich dobra...
    ♣ Licytacja, proszę państwa, Mel Gibson za Joe Cockera! Kto wygra, kto da więcej?
    ♣ Myślę, że najlepiej będzie dodawać rozdziały po kolei, bez trzech rozdziałów pierwszych. To będzie o wieeele za duże zamieszanie (tj. Najpierw pierwszy, później drugi, trzeci itd...).
    ♣ Nie wiem o co chodzi z Nyks więc siedzę cicho. XD
    ♣ Ja zaczynam pisać dzisiaj. Chyba.
    Dobranoc. C:
    Szysko? Szysko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tera ja!
    Już zmieniłam profilowe, mhm. Teraz mam testy, muszę sprawdzić czy zdjęcie dobrze wygląda przy komentarzach. XD
    ♥ Czy chodzi o takie zajęcia, że z innych przedmiotów w Naszej akademii???
    ♥ Kumam.
    ♥ Dzięki Ci bardzo, opracowuję plan podboju serc wszystkich nauczycieli w akademii. XD
    ♥ Czy moja Rosemary może z Twoim Chrissem, bo jest nim Brad Pitt? XD
    ♥ Może coś tam walnę, nie wiem. Zastanawiałam się nad nim właśnie, ale...
    ♥ Joe... mam Ci oddać mojego boga za Mela Mego Męża Gibsona? Hmm... No dobra. XD
    ♥ No, zgadzam się z Malffu.
    ♥ Czy Ty podglądasz moje rozmowy z Nyks??? Ona gadała ze mną, nie z Tobą! XD
    ♥ Nie mam niczego napisanego, ale takie zajebiaszcze plany mam. Jezu. *.*
    No to, papa, szefowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja :)
    Myślałam i wciąż się waham :O Może umówmy się, że podam Wam odpowiedź najpóźniej do niedzieli?

    OdpowiedzUsuń
  4. A może strzelimy jakąś muzyczkę na bloga?
    Nie wiem, każda po trzy utwory?
    Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do porządku to proponuję coś takiego, że rozdziały lecą po kolei, ale jest napisane który bohater występuje, np. Rozdział 18 Diana, Rozdział 19 Ktoś tam. Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak swoją drogą, to czy pisanie w czasie przeszłym jest wskazane? Bo mi się wygodniej pisze w teraźniejszym, ale jakby co to się dostosuję. xx Mogę i tak, i tak, więc ja tak tylko informacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardziej podoba teraźniejszy #h5. A jaka narracja?

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że pierwszoosobowa.

      Usuń
    3. Piszta jak chceta. To nie ja decyduję. XD

      Usuń
    4. Podobno dołączasz, tak, Nyks?

      Usuń
    5. Tak, już wysłałam mejla :D. Ciekawa jestem jak to wyjdzie.
      A tak w ogóle, reklamujemy się gdzieś? I kto się tym zajmuje?

      Usuń
    6. A można mieć zwierzęta?

      Usuń
    7. Reklama? Możemy. Tylko że ja do lubianych i popularnych nie należę. XD a do co do zwierząt... Możemy. Przynajmniej ja tak sądzę. Pogadać z Villą trza.

      Usuń
  7. Reklama tajm zawsze spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie zaczęłam pisać. Jeśli chodzi o dodatkowe, to wiem, że Scarlett będzie zainteresowana skrzypcami.
    A co z tymi postaciami drugoplanowymi?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymyśliłam coś, co może pomóc jeśli chodzi o inne postaci.
    Mogłybyśmy zrobić tzw. wolne postacie czyli innych uczniów, którzy nie należą do nikogo, każdy może z nimi pisać, ale mają określony charakter, np. szkolny podrywacz czy kujon. Nie wiem jak z postaciami spoza akademii, bo na samych własnych nie zajedziemy daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciak. Zgadzam się, zróbmy tak... Ale jutro. Idę ziuziu. Zresztą, co ja tu jeszcze robię?!
      A postacie z poza akademii to już same zrobimy, bo każdy ma innych znajomych.
      Branoc.

      Usuń
  10. Uwaga, jeden z testów. XD
    Poza tym, kto zajmuje się tymi drugoplanowymi? Może każda z nas po dwie chociaż osoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie pomyślałam. Że każda wymysli 2-3 osoby, opisze, wstawi zdjęcia i będą takie dla wszystkich :D

      Usuń
    2. W takim razie do roboty! XD

      Usuń
    3. Nyks, piszesz w teraźniejszym?

      Usuń
    4. Będziesz wszystkim o tych czasach? XD
      Pisz jak chcesz. Masz moje zezwolenie. XD
      A teraz oddaję głos Nyks.

      Usuń
    5. Będę, bo chcę wiedzieć, czy jestem samotna czy nie. XD

      Usuń
    6. Już zaczęłam w teraźniejszym, więc chyba w nim wytrwam :). Jeszcze jakieś pytania? :D

      Usuń
    7. Nie. Możesz opuścić komisariat. XD

      Usuń
  11. Co powiecie na nauczyciela od efektów specjalnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ze mną nie tak, bo wychodzi na to, że ciągle tu jestem. XD
      Tak. Tacy nauczyciele mogą być. A masz jakieś propozycje na jego/jej wygląd? Bo ja w tym momencie odpadam... XD

      Usuń
    2. Myślałam o tym od Avatara... Jak on tam miał na imię?
      + zrobiłam posta z postaciami drugoplanowymi, potem się to gdzieś tam przeniesie. Zobaczcie :)

      Usuń
    3. Zaraz się dowiemy XD
      A bohaterowie drugoplanowi są spokoju, tylkouszę tam walnąć taką jedną... Nie mam jak ją nazwać, hyy!!!

      Usuń

Layout by Tyler